اعلان داوطلبی تهیه تدارک نیازمندی های ای تی شعبات مرکزی .

haroon.abadi
.

Publish Date

Closing Date

شرکت دولتی افغان پست از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه  تدارک نیازمندی های ای تی شعبات مرکزی افغان پست را  تحت شماره داوطلبی (Afghanpost/1400/G-2473)  اشتراک نموده و آفر های  خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرزالعمل تدارکات طوری سربسته الی ساعت 10:00 بجه قبل از ظهر روز یکشنبه مورخ 24 July 2021 به دفتر تدارکات شرکت دولتی افغان منزل دهم واقع محمد جان خان وات ناحیه دوهم شهر کابل ارایه نماید.

آفر ناوقت رسیده و از طریق ایمیل قابل پذیرش نمیباشد و هنچنان داوطلبان میتوانند شرطنامه را از طریق ویب سایت تدارکات ملی tenders.ageops.net و  ویب سایت شرکت دولتی افغان پست www.afghanpost.gov.af دریافت نمایند و همچنان داوطلبان میتوانند از طریق فلش  شرطنامه را از بخش تدارکات شرکت افغان پست نیز دریافت نمایند.

تضمین آفر به شکل ضمانت بانکی به مبلغ  11300 $دالر امریکایی بوده و داوطلبان مکلف است مطابق شرایط شرطنامه آن  را ترتیب و اصل تضمین بانکی را همراه با آفر خویش ارایه نماید. جلسه آفرگشایی به ساعت 10:00 بجه قبل از ظهر روز شنبه مورخ 24 July 2021 در تالار کنفرانس شرکت افغان پست تدویر میگردد.

More tenders

یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ - ۱۵:۳۱
Background image

اعلان کرایه دهی یک قطعه زمین به مساحت 168 متر مربع ملکیت شرکت دولتی افغان پست در ولسوالی قرغی ولایت لغمان!

ریاست اداری و خدمات شرکت دولتی افغان پست در نظر دارد تا یک قطعه زمین به  مساحت 168 متر مربع ملکیت خویش را در بازار سرخکان ولسوالی قرغی ولایت لغمان که محدود است به این حدود اربعه شمالاً . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۶/۹ - ۱۱:۵۴
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات!

بدین وسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، که شرکت دولتی افغان پُست پروژه تفاهمنامه انتقالات زمینی پسته های داخلی ولایتی را به شرکت . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۵/۱۶ - ۸:۵۹
Background image

اعلان دعوت به داوطلبی امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات

شرکت دولتی افغانی پست در نظر دارد پروژه  انتقالات پسته های زمینی ولایتی خویش را از طریق رقابت با شرکت های ترانسپورتی  و انتقالاتی تفاهم نامه امضا نماید. از شرکت های ترانسپورتی و . . .

Back to tenders