اعلان مجدد کرایه دهی یک قطعه زمین ملکیت افغان پست از طریق مزایده

haroon.abadi
,

Publish Date

Closing Date

شرکت دولتی افغانی پست در نظر دارد  یک قطعه زمین سفید به مساحت 760 متر مربع ملکیت خویش واقع مکرویان اول که  محدود است  به این حدود اربعه شمالاً متصل است به سرک فرعی، جنوباً متصل است به تانک تیل، شرقاً متصل است به مجتمع ورزشی و غرباً متصل است به ورکشاپ تخنیکی شرکت برشنا برای مدت 5 سال به کرایه بدهد

اشخاص حقیقی وحکمی که خواهان اشتراک در پروسه مزایده  جایداد  فوق را داشته باشند، میتوانند بعد از تاریخ نشراعلان الی مدت (7) روز درخواستی های شان را به ریاست عمومی شرکت دولتی افغان پست واقع تعمیر 18 منزله وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، منزل دوهم  تسلیم نموده، وبعداز ملاحظه اسناد، شرطنامه را دربدل مبلغ (1000) افغانی پول بدون بازگشت اخذ نمایند. برای معلومات بیشتر به شماره 0202927809 تماس گرفته حل مطلب نماید.

More tenders

یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ - ۱۵:۳۱
Background image

اعلان کرایه دهی یک قطعه زمین به مساحت 168 متر مربع ملکیت شرکت دولتی افغان پست در ولسوالی قرغی ولایت لغمان!

ریاست اداری و خدمات شرکت دولتی افغان پست در نظر دارد تا یک قطعه زمین به  مساحت 168 متر مربع ملکیت خویش را در بازار سرخکان ولسوالی قرغی ولایت لغمان که محدود است به این حدود اربعه شمالاً . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۶/۹ - ۱۱:۵۴
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات!

بدین وسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، که شرکت دولتی افغان پُست پروژه تفاهمنامه انتقالات زمینی پسته های داخلی ولایتی را به شرکت . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۵/۱۶ - ۸:۵۹
Background image

اعلان دعوت به داوطلبی امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات

شرکت دولتی افغانی پست در نظر دارد پروژه  انتقالات پسته های زمینی ولایتی خویش را از طریق رقابت با شرکت های ترانسپورتی  و انتقالاتی تفاهم نامه امضا نماید. از شرکت های ترانسپورتی و . . .

Back to tenders