اعلان کرایه دهی یک قطعه زمین به مساحت 168 متر مربع ملکیت شرکت دولتی افغان پست در ولسوالی قرغی ولایت لغمان!

haroon_admin
,

Publish Date

Closing Date

ریاست اداری و خدمات شرکت دولتی افغان پست در نظر دارد تا یک قطعه زمین به  مساحت 168 متر مربع ملکیت خویش را در بازار سرخکان ولسوالی قرغی ولایت لغمان که محدود است به این حدود اربعه شمالاً متصل است به نمره های شاروالی، جنوباً متصل است به سرک فرعی، شرقاً متصل است به نمره شاروالی و غرباً متصل است به سرک عمومی لغمان را برای مدت 3 سال به کرایه دهد

اشخاص حقیقی وحکمی که خواهان اشتراک در پروسه مزایده  جایداد  فوق را داشته باشند، میتوانند بعد از تاریخ نشراعلان الی دو شنبه مورخ 1445/3/4ساعت چهار عصر شرطنامه را بطور رایگان  طی درخواستی از دفتر مرکزی شرکت دولتی افغان پست واقع تعمیر 18 منزل وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ریاست تهیه و تدارکات دریافت نموده و در جلسه مزایده کرایه دهی جایداد فوق الذکر در تاریخ و مکان مشخص شده در شرطنامه اشتراک نماید.

More tenders

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۹:۵۴
Background image

موضوع: اعلان دعوت به داوطلبی پروژه اعمار پسته خانه جاده میوند

شرکت دولتی افغانی پست در نظر دارد پروژه  اعمار پسته خانه جاده میوند  را به روش داوطلبی باز ملی طی مراحل و قرارداد نماید. بناً شرکت های واجد شرایط که علاقمند اشتراک در جلسه داوطلبی . . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ - ۱۵:۳۱
Background image

اعلان کرایه دهی یک قطعه زمین به مساحت 168 متر مربع ملکیت شرکت دولتی افغان پست در ولسوالی قرغی ولایت لغمان!

ریاست اداری و خدمات شرکت دولتی افغان پست در نظر دارد تا یک قطعه زمین به  مساحت 168 متر مربع ملکیت خویش را در بازار سرخکان ولسوالی قرغی ولایت لغمان که محدود است به این حدود اربعه شمالاً . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۶/۹ - ۱۱:۵۴
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات!

بدین وسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، که شرکت دولتی افغان پُست پروژه تفاهمنامه انتقالات زمینی پسته های داخلی ولایتی را به شرکت . . .

Back to tenders