موضوع: اعلان دعوت به داوطلبی تهیه و تدارک کمپیوتر ها، یوپی اس ها و پرنترها

noor_admin
;

Publish Date

Closing Date

شرکت دولتی افغانی پُست در نظر دارد پروژه  تهیه و تدارک  کمپیوتر ها، یوپی اس ها و پرنترها را به روش داوطلبی باز ملی قرارداد نماید. بناً  شرکت های واجد شرایط  که علاقمند اشتراک در جلسه داوطلبی  پروژه متذکره باشد میتوانند شرطنامه پروژه  را بعد از نشر اعلان الی 21 روز از سایت شرکت امارتی افغان پُست و یا به شکل حضوری از ریاست تهیه و تدارکات شرکت امارتی افغان پُست در فلش یا میموری دریافت نموده و در جلسه داوطلبی که به تاریخ 12/8/1403 در اتاق جلسات شرکت افغان پست دایر میگردد اشتراک نمایند. تضمین آفر این پروژه  به شکل بانک گرنتی به مبلغ 442000 افغانی میباشد برای معلومات بیشتر به شماره 0202927809 تماس گرفته حل مطلب نماید.

Documents

شرطنامه پروژه خریداری کمپیوتر و یوپی اس

More tenders

شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۱ - ۱۰:۲۵
Background image

موضوع: اعلان دعوت به داوطلبی تهیه و تدارک کمپیوتر ها، یوپی اس ها و پرنترها

شرکت دولتی افغانی پُست در نظر دارد پروژه  تهیه و تدارک  کمپیوتر ها، یوپی اس ها و پرنترها را به روش داوطلبی باز ملی قرارداد نماید. بناً  شرکت های واجد شرایط  که علاقمند اشتراک در جلسه . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۴:۲۲
Background image

موضوع: اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات

بدین وسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، که شرکت دولتی افغان پُست پروژه تفاهمنامه انتقالات زمینی پسته های داخلی ولایتی را به شرکت خدمات . . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۱۳:۵۷
Background image

موضوع: اعلان دعوت به داوطلبی امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات.

شرکت دولتی افغانی پست در نظر دارد پروژه  انتقالات پسته های زمینی ولایتی خویش را از طریق امضا تفاهم نامه با شرکت های ترانسپورتی  و انتقالاتی تفاهم نامه امضا نماید. از شرکت های ترانسپورتی . . .

Back to tenders