اعلان کرایه دهی یک باب دوکان به مساحت 36.3 متر مربع ملکیت شرکت دولتی افغان پست در ولایت ننگرهار

haroon_admin
,

Publish Date

Closing Date

ریاست اداری شرکت دولتی افغان پست در نظر دارد تا یک باب دوکان به مساحت 36.3 متر مربع ملکیت افغان پست در ولایت ننگرهار که محدود است به این حدود اربعه شمالاً متصل است به سرکت عمومی ، جنوباً متصل است به شفاخانه صحت عامه ولایت ننگرهار، شرقاً متصل است به مسجد صحت عامه  و غرباً متصل است به پسته خانه شهری ولایت ننگرهار را برای مدت 3 سال به کرایه دهد

اشخاص حقیقی وحکمی که خواهان اشتراک در پروسه مزایده  جایداد  فوق را داشته باشند، میتوانند بعد از تاریخ نشراعلان الی مدت (7) روز شرطنامه را در بدل 500 افغانی پول بدون بازگشت طی درخواستی از آدرس های ذیل دریافت نماید. و در جلسه مزایده کرایه دهی جایداد فوق الذکر در تاریخ و مکان مشخص شده در شرطنامه اشتراک نماید.

  • دفتر مرکزی شرکت دولتی افغان پست واقع تعمیر 18 منزل وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ریاست تهیه و تدارکات.
  • پسته خانه ولایت ننگرهار واقع شهر جلال آباد ولایت ننگرهار مدیریت عمومی پسته خانه ننگر هار.

More tenders

یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ - ۱۵:۳۱
Background image

اعلان کرایه دهی یک قطعه زمین به مساحت 168 متر مربع ملکیت شرکت دولتی افغان پست در ولسوالی قرغی ولایت لغمان!

ریاست اداری و خدمات شرکت دولتی افغان پست در نظر دارد تا یک قطعه زمین به  مساحت 168 متر مربع ملکیت خویش را در بازار سرخکان ولسوالی قرغی ولایت لغمان که محدود است به این حدود اربعه شمالاً . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۶/۹ - ۱۱:۵۴
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات!

بدین وسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، که شرکت دولتی افغان پُست پروژه تفاهمنامه انتقالات زمینی پسته های داخلی ولایتی را به شرکت . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۵/۱۶ - ۸:۵۹
Background image

اعلان دعوت به داوطلبی امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات

شرکت دولتی افغانی پست در نظر دارد پروژه  انتقالات پسته های زمینی ولایتی خویش را از طریق رقابت با شرکت های ترانسپورتی  و انتقالاتی تفاهم نامه امضا نماید. از شرکت های ترانسپورتی و . . .

Back to tenders